۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴

امام جمعه بجنورد:

اقدام‌کنندگان علیه امام رضا(ع) یقینا روسیاه خواهند بود

اقدام‌کنندگان علیه امام رضا(ع) یقینا روسیاه خواهند بود

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به فیلم موهن علیه امام رضا(ع) گفت: به تعبیر قرآن کریم این افراد کسانی هستند که می خواهند با باد دهان، خورشید را خاموش کنند که در نهایت یقینا روسیاه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری عصر چهار شنبه در اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رضوی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران همواره شاکر حضور امام رضا (ع) و حضرت معصومه در ایران هستند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: امام رضا (ع) در سیاست یگانه و در علم و درایت ویژه و خاص بود به طوری که حاکم وقت زمان با جمع کردن همه علما زمان، می‌خواست تا امام رضا (ع) را در مناظرات شکست دهد اما کاملاً برعکس شد.

وی افزود: دیگر ویژگی ایشان مردمی بودن بود به طوری که علی رغم برنامه ریزی حاکم زمان، امام رضا (ع) دفتر کار خود را در مسجد قرار دادند تا ارتباط خود با مردم را حفظ کنند.

حجت الاسلام نوری در خصوص فیلم موهن «عنکبوت مقدس» نیز گفت: با تعبیر قرآن عده‌ای می‌خواهند با باد دهان، خورشید را خاموش کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: کسانی که با ساخت برخی فیلم‌ها می‌خواهند علیه امام رضا (ع) حرف بزنند، رو سیاه خواهند بود؛ معاویه تمام دستگاه تبلیغاتی خود را برای دفن نام امام علی (ع) به میدان آورد اما امروز کاملاً برعکس شده است.

وی افزود: با این اقدامات نور امام هشتم خاموش نمی‌شود.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: جشنواره عکس رضوی عرض ارادت به امام رضا است لذا خداوند این اقدام را بی جواب نخواهد گذاشت.

کد خبر 5505024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha